суботу, 2 листопада 2013 р.

привіт-привіт, листочок мій))))

Ось так вечором, практично, сьогодні для мене, перед сном я пишу.
Маю багато непоказаного, багато не розказаного. Але треба виправлятись.. Буду.
Насамперед дякую всім дівчаткам, які відкликнулись і допомогли мені з пошитям карнавального костюма. Я чесно кажучи цілий день ходила, крутила тканину, ніяк не могла зібратись і пошити. А тоді, коли таки зібралась шити, згадала, що не маю швейної машинки, бо забула її у батьків. Тому швидко зібралась і поїхала шити, бо ж на завтра потрібно було дитині виступати.
Розкроїла, підібрала, вирізала з фетру листочку (дякую Ірі за ідейку) і сіла шити, вперто так.. Незважаючи на те, що мені машинка затягувала атлас і так вперто рвала нитку, я таки її перемогла і вийшов в мене ось такий листочок.....
Я горджусь своїми успіхами, а Володінька так гордо ходив і розказував всім, що то мама сама шила йому костюм....
А то ще покажу донечку, я також зробила колажик з її свята.
А ми лікуємось.... Доцік хвора далі.. Я вже руки опускаю, не знаю чим її лікувати, а до неї приєднався Володя. Тепер в мене замість музики - хор кашлю... Вже за сьогодні привикла...Посилено лікуємось..... 
Ну і тепер перейду до рукодільного.
В арт клубі стартував другий етап нашого Діда Мороза.
Потрібно зробити амулет, я зробила амулет здоров'я - це те, що дійсно цінне і потрібне.
Приєднуйтесь до завдання.
На сьогодні все...
Не хворійте і бережіть себе))))





9 коментарів:

  1. Молдчинка, дітки і костюмчики чудові в тебе вийшли!
    Видужуйте!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ти молодчинка! Дуже гарні костюми у діток!
    Хвороби нас теж не хочуть відпускати...

    ВідповістиВидалити
  3. Швидшого одужання діткам і надалі міцного здоровя! Вони дуже гаоні були на виступі! А мамуля просто молодчинка! Такий костюм за день забабахати! Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох і важким було завдання, але я рада, що справилась))
      Дякую Альбінко))

      Видалити
  4. Катруся, які ж гарнесенькі дітки!! Тьху три раза...
    Костюмчик дуже гарно виглядає, а що там не вийшло - то так і надо)) Класно ти сорочку зробила - навіть з воротом. І колір такий яскравий - точно осінній листочок! Молодчинка! головне з духом зібратись))
    Одужуйте швидче!

    ВідповістиВидалити
  5. Привет, Катя)) Мы оказались с тобой соседями в лифте, что очень приятно!) Мне интересно посмотреть на твои работы, познакомиться с тобой и твоими очаровательными детками, много интересного у тебя в блоге!)

    ВідповістиВидалити
  6. Доброго вечера, Катя. К сожалению, я не успела вчера опубликовать свою работу в блоге по заданию "В лифте с соседом", но я все ж хочу показать ее тебе , извини, что так получилось... http://kent1966.blogspot.ru/2013/11/4.html

    ВідповістиВидалити